Δράσεις Προηγούμενων ετών(1)

  • 1 ος Πανελλήνιος Μαθητικός Οικονομικός Διαγωνισμός (15.02.2023) στην Α’ Γυμνασίου, για το σχολικό έτος 2022-2023 με θέμα: «ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΟΣ ΠΡΟΫΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΒΙΩΣΙΜΟΤΗΤΑ»

Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι έχοντας ολοκληρωθεί η διαδικασία αξιολόγησης και της ανοικτού τύπου ερώτησης κριτικής σκέψης, οριστικοποιήθηκαν τα τελικά αποτελέσματα του διαγωνισμού και ως εκ τούτου είμαστε σε θέση να ανακοινώσουμε τις μαθήτριες και τους μαθητές που βραβεύονται στον 1ο Πανελλήνιο Μαθητικό Οικονομικό Διαγωνισμού στην Α’ Γυμνασίου, για το σχολικό έτος 2022-2023 με θέμα: «ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΟΣ ΠΡΟΫΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΒΙΩΣΙΜΟΤΗΤΑ», ο οποίος πραγματοποιήθηκε στις 15-02-2023 από το Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο (Ε.Α.Π.) και συγκεκριμένα τη Σχολή Κοινωνικών Επιστημών στο πλαίσιο του Ειδικού Προγράμματος Παιδαγωγικής και Διδακτικής Επάρκειας – «Θεματική Ενότητα ΠΔΕ02: Διδακτική Οικονομικών, Διοίκησης και Εκπαιδευτική Αξιολόγηση».

Μπορείτε να ενημερωθείτε για αποτελέσματα αναλυτικά ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗΣ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΩΝ 1ου ΜΔΟ_ΤΕΛΙΚΗ


  • ΑΠΟΤΙΜΗΣΗ ΟΜΙΛΟΥ «ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ ΚΟΡΙΤΣΙΩΝ»Ως σκοπός του ομίλου είχε προσδιοριστεί η παρέμβαση στα κορίτσια που θα λάβουν μέρος σε θέματα έμφυλης ισότητας, με εργαλείο το ποδόσφαιρο.

Στο πρόγραμμα συμμετείχαν συνολικά 12 κορίτσια όλων των τάξεων. Η παρουσία τους στο πρόγραμμα χαρακτηρίστηκε από ποικιλία, κάποια κορίτσια συμμετείχαν στην αρχή και μετά αποχώρησαν, κάποια κορίτσια εντάχθηκαν σε μεταγενέστερο χρόνο, κάποια κορίτσια είχαν σταθερή συμμετοχή.

Συνολικά πραγματοποιήθηκαν 18 συναντήσεις/προπονήσεις, μία φορά την εβδομάδα επί 2 διδακτικές ώρες. Το πρόγραμμα περιελάμβανε θεωρητικό κομμάτι με ιστορικά στοιχεία του ποδοσφαίρου και στοιχεία/έννοιες σχετικές με την έμφυλη ισότητα, συζητήσεις για την υιοθέτηση θετικών, αθλητικών, υγιεινών στάσεων και αντιλήψεων, διδασκαλία τεχνικής και παιχνίδι.

Επιπλέον εκτελέσθηκαν συνοδευτικές δράσεις ή δράσεις του σχολείου που συνδυάστηκαν με τον όμιλο. Μία εξ αυτών ήταν δράση σε συνδυασμό με την εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε για όλο το σχολείο με αφορμή την «ημέρα σχολικού αθλητισμού». Η έτερη δράση ήταν η συνεργασία με το πρόγραμμα «Score a Goal for Inclusivity» που πραγματοποιήθηκε σε συνεργασία με την πρεσβεία των Η.Π.Α. στην Ελλάδα, όπου παρεβρέθησαν στο σχολείο μας πραγματοποιώντας διάλεξη/συζήτηση και παίζοντας με τα παιδιά 2 διάσημων πρώην ποδοσφαιριστριών των Η.Π.Α.. Τέλος, επίσκεψη της υφυπουργού οικογενειακής πολιτικής και ισότητας των φύλων κ. Μ. Συρεγγέλα, όπου παρουσίασε στοιχεία και συζήτησε με τα παιδιά.

Παρά την προσπάθεια να συνδεθεί ο όμιλος με ποδοσφαιρικό σύλλογο της πόλης μας, αυτό δεν κατέστη δυνατό.

Συμπερασματικά, σε αρκετά κορίτσια δόθηκε η ευκαιρία να γνωρίσουν καλύτερα το άθλημα του ποδοσφαίρου, ένα κατ εξοχήν ανδροκρατούμενο και ανδροπρεπές άθλημα, και μέσα από αυτό να θεμελιώσουν αντιλήψεις και στάσεις που θα συντελέσουν στην εξίσωση σε ότι αφορά την ένταξη και συμμετοχή των γυναικών στο αθλητικό φαινόμενο και ευρύτερα στην κοινωνία. Κορίτσια εκδήλωσαν το ενδιαφέρον για περαιτέρω ενασχόληση μέσα από κάποιο σύλλογο. Γενικά, η δράση κρίνεται ωφέλιμη, κρίνεται ότι πρέπει να συνεχιστεί με ακόμα μεγαλύτερη στήριξη από τους φορείς της σχολικής και τοπικής κοινότητας.

Καραμουλάς Ευάγγελος, Κ.Φ.Α. Π.Ε.11


  • Σχολική Εφημερίδα Εν Δράσει 2022-23

Για άλλη μια χρονιά η εφημερίδα μας ολοκληρώθηκε! Το φετινό αφιέρωμα ήταν στον εθισμό και στις εξαρτήσεις οι οποίες δυσκολεύουν τη ζωή μας και κάποιες φορές μας καταδυναστεύουν και μας οδηγούν σε σοβαρά προβλήματα υγείας!!! Ευχαριστούμε τους μαθητές μας που πρωτοστάτησαν ώστε να ολοκληρώσουμε και το φετινό τεύχος και τους ευχόμαστε ΚΑΛΟ ΚΑΙ ΞΕΝΟΙΑΣΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ!!!

Ευχαριστούμε τους συναδέλφους και τη διευθύντρια του σχολείου για την αρωγή τους!

Ευχόμαστε σε όλους Καλές διακοπές και καλή ξεκούραση!!!

Οι καθηγήτριες: Παπαγεωργίου Σοφία – Σταιου Σεβαστία

Μπορείτε να κατεβάσετε την εφημερίδα 


  • Eυρωπαϊκή Έρευνα Assess@LearningΤο 2ο Γυμνάσιο Πετρούπολης συμμετέχει στην ευρωπαϊκή έρευνα Assess@Learning. Είναι ένα τετραετές ερευνητικό πρόγραμμα χρηματοδοτούμενο από το πρόγραμμα Erasmus της Ευρωπαϊκής Ένωσης (2019-2023). Το Assess@Learning συντονίζεται από το EUN Partnership, έναν οργανισμό ευρωπαϊκών υπουργείων παιδείας με έδρα τις Βρυξέλλες. Ερευνά τη διαμορφωτική αξιολόγηση και έχει στόχο την προώθηση πρωτοποριακών εκπαιδευτικών μεθόδων και μεθόδων αξιολόγησης μέσω ψηφιακών εργαλείων.

ΚΥΡΙΟΙ ΣΤΟΧΟΙ:

  • Εξοικείωση των μαθητών/τριών και των εκπαιδευτικών με τις ΤΠΕ
  • Προώθηση πρωτοποριακών εκπαιδευτικών μεθόδων και μεθόδων αξιολόγησης μέσω ψηφιακών εργαλείων
  • Τα αποτελέσματα της έρευνας θα βοηθήσουν την Ευρωπαϊκή Επιτροπή να βελτιώσει τη διαμορφωτική αξιολόγηση, ιδίως με τη χρήση ηλεκτρονικών και ψηφιακών εργαλείων

  • Teachers4Europe: Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα Erasmus

Teachers4Europe: setting an Agora for Democratic Culture


Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα Erasmus ΚΑ3 2018 – 2021 / Ενίσχυση σε θέματα μεταρρυθμίσεων πολιτικής, με τίτλο “Teachers4Europe: setting an Agora for Democratic Culture” – Call reference EACEA/10/2018 – Reference Number: 604665- EPP-1-2018-1-EL-EPPKA3-IPI-SOC-IN. H υλοποίηση των σκοπών – στόχων του Ευρωπαϊκού project με τίτλο ACTIONS AGAINST BULLYING για τη σχολική χρονιά 2021 – 2022 πραγματοποιήθηκε από την εκπαιδευτικό και Διευθύντρια του σχολείου, Ε. Ξάνθου σε συνεργασία με μαθητές/τριες ενός τμήματος της Β΄τάξης στη θεματική ενότητα Ανθρώπινα Δικαιώματα /Human Rights. Κύριος στόχος η εξοικείωση των μαθητών/τριών σε ευρωπαϊκά προγράμματα ERASMUS και η δημιουργική απασχόληση των μαθητών /τριών.


  • ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΗ ΔΡΑΣΗ «Ο σεξισμός πληγώνει την κοινωνία. Αντιμετώπισέ τον στα ίσια»

«Ο σεξισμός πληγώνει την κοινωνία. Αντιμετώπισέ τον στα ίσια»


Με κεντρικό μήνυμα «Ο σεξισμός πληγώνει την κοινωνία. Αντιμετώπισέ τον στα ίσια», το Υπουργείο Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων και η Γενική Γραμματεία Δημογραφικής και Οικογενειακής Πολιτικής και Ισότητας των Φύλων ξεκινήσει καμπάνια ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης των πολιτών για την αντιμετώπιση του σεξισμού στην οικογένεια, το σχολικό και το εργασιακό  περιβάλλον.

Η υφυπουργός Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων, αρμόδια για τη Δημογραφική Πολιτική και την Οικογένεια, Μαρία Συρεγγέλα, με χαρά δέχτηκε να έρθει στο σχολείο τη Δευτέρα, 13/02/2023 και να παρουσιάσει κατά τη διάρκεια εκδήλωσης στην αίθουσα πολλαπλών χρήσεων τα βίντεο που ήδη προβάλλονται στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και στόχο έχουν την εξάλειψη αντιλήψεων και συμπεριφορών που επιβάλλουν διακρίσεις σε βάρος του γυναικείου ή αντρικού φύλου και καλλιεργούν έμφυλα στερεότυπα. Ακολούθησε
συζήτηση μεταξύ της υφυπουργού και των μαθητών/τριών τμημάτων της Γ και Β τάξης, των εκπαιδευτικών με αναφορά και στο θέμα της ενδοοικογενειακής βίας.

Ευχαριστούμε την κ. Συρεγγέλα που συνέβαλε καθοριστικά με τον προσωπικό της τρόπο και την εμπειρία της στο έργο του σχολείου για την ενίσχυση της επαγρύπνησης και της ενδυνάμωσης των μαθητών/τριών στην καταπολέμηση των διακρίσεων και των έμφυλων στερεοτύπων. Μέσω της ανθρωπιστικής παιδείας οι νέοι θα αποκτήσουν βαθύ σεβασμό απέναντι στον άνθρωπο, χωρίς να υπάρχει στη σκέψη τους θέση για διακρίσεις οποιουδήποτε είδους (φύλου, θρησκείας, καταγωγής, οικονομικής επιφάνειας κ.λπ.). Το
ζητούμενο για τους φορείς της εκπαίδευσης είναι να μεταλαμπαδεύουν στις/στους νέες/νέους την αναγκαία εκτίμηση και τον αναγκαίο σεβασμό απέναντι στο συνάνθρωπό τους, ώστε καμία μεταξύ τους διαφοροποίηση να μην είναι ικανή για τη δημιουργία αρνητικών διακρίσεων.ΚΥΡ ΦΕΒ 12

Διαδικτυακή εκπαίδευση-«Διαχείριση Σχολικού Εκφοβισμού – Αποτελεσματικές δεξιότητες για εκπαιδευτικούς – ένα όφελος για τα παιδιά, τις οικογένειες και τα σχολεία»-2023

Στο πλαίσιο της διαρκούς μας προσπάθειας για την αναζήτηση σύγχρονων τρόπων άμεσης υποστήριξης παιδιών και εφήβων που αντιμετωπίζουν προβλήματα εκφοβισμού και έχοντας την εμπειρία των εκπαιδεύσεων του Live Without Bullying, τις οποίες έχουν παρακολουθήσει εκατοντάδες εκπαιδευτικοί σε όλη τη χώρα, σας παρουσιάζουμε μια νέα διαδικτυακή εκπαίδευση, η οποία έχει ιδιαίτερη σημασία για την αντιμετώπιση του φαινομένου. Πρόκειται για την πρώτη διαδικτυακή εκπαίδευση της ευρωπαϊκής πρωτοβουλίας LINK
(Learning and Innovation through New Knowledge) με τίτλο «Διαχείριση Σχολικού Εκφοβισμού – Αποτελεσματικές δεξιότητες για εκπαιδευτικούς – ένα όφελος για τα παιδιά, τις οικογένειες και τα σχολεία», η οποία αναπτύχθηκε από το ΚΜΟΠ σε συνεργασία με την COFACE Families Europe.

  • ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΜΑΘΗΤΩΝ/ΤΡΙΩΝ Α ΤΑΞΗΣ-ΠΑΡΑΜΥΘΙΑ ΧΩΡΙΣ ΜΑΣΚΑ 821
  • ΜΑΘΗΤΕΣ ΕΝ ΔΡΑΣΕΙ 2021-22
  • Με μεγάλη χαρά και φέτος σας παρουσιάζουμε την εφημερίδα του σχολείου μας “Μαθητές εν δράσει”, η οποία εκδίδεται στα πλαίσια πολιτιστικού προγράμματος.
  • Ευχαριστούμε τους μαθητές του Α1 οι οποίοι σαν μικροί δημοσιογράφοι συμμετείχαν ενεργά, δραστηριοποιήθηκαν, αναζήτησαν πληροφορίες, πήραν συνεντεύξεις
  • και βοήθησαν με πολύ μεράκι ώστε να ολοκληρωθεί και αυτή τη σχολική χρονιά!
  •  Ευχόμαστε σε όλους ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ με υγεία!!!!”
  • 2021-22pub
  • Οι υπεύθυνες καθηγήτριες
  • Παπαγεωργίου Σοφία
  • Στάιου Σεβαστία

  • Σχολικό έτος 2020-21Οι μαθητές του σχολείου μας στα πλαίσια Πολιτιστικού Προγράμματος και φέτος δημιούργησαν τη δική τους εφημερίδα…
  • Η εφημερίδα συμμετέχει στο διαγωνισμό “Αγγίζοντας τα ίχνη μιας Επανάστασης” mathites_en_drasei_2021
  • Εφημερίδα 2018-2019 ΜΑΘΗΤΕΣ ΕΝ ΔΡΑΣΕΙ 2018-19